Dag 3 – Naar Normandië (149,1 km)

Vandaag hebben we 149 km afgelegd. En we zijn in Normandië. In Bourg-Ashard, op Camping Le Clos Normand.

(Wat clos betekent zal ik nog een keer uitzoeken, maar ik heb nu iemand beloofd dat ik over 30 minuten de stekker uit mijn laptop trek, en dan komt hij terug, dus opschieten, en ach, het moet ook maar, want we zijn wel op vakantie!)

We zijn vandaag véél te laat vertrokken, 13:00. Het was gisteren gewoon te laat… Maar steeds later wordt wel onhandig, want als je dan pas om 18:00 vooruit belt voor een camping, krijg je ineens allemaal antwoordapparaten.

Na een aantal spectaculaire uitzichten over de kliffen aan de kust, een prachtige rit en een stop (-contact 5) in le Tréport, zijn we op de bonnefooi naar deze camping gereden en ook maar meteen gebleven, want zoals gezegd, het was laat. We hadden nog 30 km in de accu.

Wel even een stop eruit getrokken op onze plek. Bleek 6 ampère. En de Trip Manager Leaf trekt 10. Nu staat ie op een lege motorhome-plek waar wel 10 ampère is. En af en toe kijk ik op mijn mobiel of ie nog laadt!

22:00, we gaan pitten. Nog even de foto’s!

Belangrijkste zin in deze post? Dat van die spectaculaire kliffen en die prachtige rit!!